اخبارشما

قیمت صعودی طلا و سکه در روز های اخیر حکایت از بازار پرتنش روزهای آینده دارد.

به گزارش شمانیوز، محمد کشتی آرای، فعال بازار طلا و جواهر درباره افزایش قیمت این روزهای طلا و سکه گفت: امروز قیمت‌ها نسبت به آخرین معاملات هفته قبل افزایش یافته است و او این افزایش را به ۳ دلیل مرتبط دانست.

او با بیان اینکه افزایش تقاضا باعث افزایش نرخ ها در بازار شده است، گفت: علاوه براین قیمت جهانی طلا هم ۱۸ دلار نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته ضمن اینکه قیمت دلار هم در بازار داخلی بالا رفته است.

این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد: برهمین اساس قیمت سکه و طلا نیست به اخرین روز هفته افزایش یافته است؛ قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

کشتی آرای گفت:‌قیمت طلای ۱۸ عیار هم نسبت به روز پنج‌شنبه ۶۰ هزار تومان افزایش یافته است، ضمن اینکه حباب سکه هم با افزایش همراه شده و الان به ۷ میلیون تومان رسیده است.

او درباره احتمال کاهش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای آینده افزود: هر زمان قیمت ارز افزایش پیدا می کند بانک مرکزی وارد بازار می شود اینبار هم پیش بینی می شد بازارساز جلوی افزایش قیمت ارز را بگیرد. شاید در روزهای اینده وارد شود و در اینصورت قیمت طلا و سکه هم کاهشی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

روی خط رسانه